Vädjan om hjälp....

Ok. Sista nödropet. Sjukskrivning, restskatt och dumpad. Jag har fan inte ens pengar till hyran. Hade det varit bara jag som bodde i lägenheten hade varit en sak. Men nu har jag två barn också. Jag behöver få in 2000 kr idag. Har lagt ut massa saker till försäljning men det är ingen garanti. Så om någon vänlig själ vill swicha mig en liten slant så skulle jag vara evigt tacksam. Även om det bara är en krona. Man e inte störig när man ligger på botten....
\nTänk Om inte allt kunde gå åt helvete för mig hela tiden... Jag stämplar ut snart. Men väntar väl på ett mirakel.... Jag skulle inte skriva detta om det faktist inte va kris.
\nKärlek till er alla💝 0730490145


Och till alla alla som eventuellt hjälper mig så vill jag självklart göra något för er. Säg bara till så gör jag mitt bästa för att uppfylla det löftet ♥️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0