länk till YouTube...

https://youtu.be/IE0JT3L__fk
Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Jenny,

Du har uppenbart varit tillsammans med en person som antingen är en psykopat eller är fullfjädrad narcissist.
Att stjäla och använda privat material är något du kan och borde polisanmäla. Att ha en obotlig sjukdom, dödsdom eller diagnos ursäktar överhuvudtaget inte ett sådant beteende som du beskriver din ex har uppvisat. Att till exempel ge dig skuldkänslor dag ut och dag in för en otrohet-hur fel det än må vara- efter man bestämt sig för att försöka igen, är inte bara omoget men också extremt orättvist mot dig.

Jag tycker också du ska läsa upp dig på vad det innebär att bli utsatt för gaslighting (https://sv.wikipedia.org/wiki/Gaslighting)

Personligen är jag helt övertygad om att för att må bra i ett förhållande med en annan vuxen person, måste man först må bra och älska sig själv; har aldrig hört en vuxen kvinna prata ner sig själv så mycket som du gör.
Jag vet hur jobbigt det är på botten och hur lite ork man har,att allt känns kolsvart,- men första steget är att sluta tycka synd om och stå upp för sig själv. Aldrig låta andra styra ditt mående, - då är du heller aldrig beroende av någon annan.

Jag önskar av hela mitt hjärta att du hittar din egen lyckliga väg och slutar att styras av andra.
Du vet långt där inne vilket värde du har.
Om inte så ta en titt på dina fantastiska barn, gräv lite djupare och ge dem den bästa förebilden de någon gång kan få, -ditt agerande formar dem och deras framtid, mer än man tror.

Jag hejar på dig! Kram!

Svar: Tack för dom värmande orden.
Jenny Berg

2020-04-20 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0