tänker tillbaka... den 2 februari 2019

Det var då Jag fick det här är på Messenger.....


Hur fan kan du vara så dum?
Och hur fan kan du fortsätta att vara så dum? Jag var tvungen att göra som jag gjorde. 
Jag är Så j**** bitter. Det är ju väldigt tur att jag inte är den mest långsinta människan i hela världen.
Ironin flödar...
Det i samband med att jag har k** ont gör inte saken bättre. Ni kanske inte förstår... Vad som hänt... Ni behöver inte veta...
Och ni som tror att ni vet vad som hänt...
Vi har inte en j**** aning heller. 
Det är roligt att sitta och höra alla teorier om vad som är sanningen... men ännu roligare är det när någon som inte har en j**** aning om någonting säger åt mig vad jag ska göra. Vuxna människor som tror sig veta sanningen om någonting de första inte har med att göra och för det andra aldrig någonsin kommer att få veta. Ni har tappat den rätten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0