Life of rock star...

Jag passar på att skriva nu när jag sluta sur...
Det blir någon som allra bäst då.

Släppt ut vreden bara. 

Summerar dagen hittills som en jävla hor dag. 
Nummer ett så kunde jag inte sova inatt för jag hade så jävla ont i armen.
Nummer två så lyckades jag tillslut somna 1 timme innan de ringer från sjukhuset och vill att jag kommer dit så de får titta på min arm eftersom den gör så jävla ont.
Nummer tre så stressad jag iväg hinner inte äta någon frukost parkerar bilen och glömmer att betala så vad tror ni händer när jag kommer ut...? En gul liten lapp på rutan🔥 lite ironi i och för sig. (null)
Ja jag åkte han kolla på armen i alla fall och allt såg skitbra ut. Tydligen så jävla bra så att han bestämde att jag hade till en inte så ont som jag sa så jag fick ingen mer morfin... eller så hade han bestämt att jag såg ut som en knarkare och skulle bli beroende. Jag vet inte och jag bryr mig inte heller. 
(null)
Kan någon ge mig ett basebollträ i aluminium? 

Och eftersom jag är så irriterad så ligger och tänker på saker som faktiskt irriterar mig vilket inte är så bra eftersom jag ska släppa allt sånt.  Men nu kommer det::::
Du och du och du är pissfittor. 
(null)Tack för ordet.

Nog för att jag har jäkligt ont är jäkligt trött och allmänt off... 
så jag samtidigt väldigt glad. 
Väldigt väldigt väldigt glad.....
Och super glad över min present🙏🏻😋
#såntsomkärringaruppskattar. Nu jävlar ska jag göra pumpa soppa.... fan jag spyr bara ha namnet... pumpa soppa.... 
jag ska göras pumpa soppa åt DIG✅🤣
(null)
Sen tänker jag bara komma med en uppmaning.  Om man slår och sparkar på någon som ligger ner.... då är man feg och mindre värd än en bajskorv. Så till er som gör det: sluta upp, ingen gillar lukta på en bajskorv.
(null)
Med detta tror jag att jag avslutar denna fina stund.... jag tänker inte röra mig ur soffan idag.... ja förutom när jag ska laga mat städa vika tvätt och dammsuga och duscha skulle bara handfatet rensa avloppet under badkaret sen måste jag gå till affären också..... 

VI HÖRS✅ Ha det så kul på restaurangen.
(null)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0