dagen d i morgon..

Imorgon smäller det... Det är dags för operation. Fy fan vad skönt det ska bli få bort allt j**** cross i handen. Jag har på riktigt aldrig haft så här djävla ont någon gång. Och nu ska öppna hela armen och gröpa ur allt krossat att sätta dit en platta och lite skruvar. Då kommer jag bli en sån där som piper i metalldetektorn. Coolt som fan. I alla fall.... Är jag ganska nervös. Jag åker ju dit alldeles ensam. Får väl ta en promenad dit... Nog om det Jag lär skriva om det efteråt.

I helgen var jag hos Sofia i Väddö. Jag älskar den människan. Hon är helt j**** spritt språngande galen. Men på ett bra sätt. Vi tog det faktiskt väldigt lugnt. Snacka mycket s***, åt väldigt många rost mackor. Och sov en hel del. Sen kan vi prata om pizzor och svenska landslaget i speedway.... Men jag väljer att inte gör det. Hahaha.


Mitt liv börjar alla fall ordna upp sig..
Börjar se vad som är rätt och vad som är fel... Börjar se vem som är rätt och vem som är fel... Och från och med nu kommer jag inte ta någon mer s***.... Aldrig igen. Falska människor kommer inte ha i mitt liv att göra längre. Bye bye. 
Har fått upp ögonen ganska bra.... 

Sen är det jäkligt skönt att jag har påbörjat min ADHD utredning... Vi får väl se om den ger något... 

För övrigt så har jag inget internet hemma och ingen TV.  Så min sjukskrivning är verkligen jätterolig. Nu ska jag ta och sova... Jag antar att det blir en lång dag imorgon. 

Puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0