Even on my worst day...I`m still killin it!!

Igår....va en bra dag!!
Även om det va vissa saker som störde mig..... Det va en bra dag för att vara en av mina dagar!!
Tummen upp!!!
Sover bättre nu än på länge....
Inga knasiga drömmar!!
Även om jag hade en WIERED dröm inatt!! Ha ha ha......
Igår hade jag o kidsen de mys pys under åskovädret.... (när mamman e rädd sitter hon nära krabaterna) Ha ha ha.....
Skilla kom över typ 2 sekunder innan himlen öppnade sig.....
Så det va jag o 3 kids.... i mörkret.....
 
Längtar tills på lördag!! Då ska jag kriga på fest!!
Ska bli GÖTT!!
Slå bort tankarna lite.....
Glömma och ha skoj......
 
Fan.... det börjar kännas som om hösten e på gång??
O med hösten.... börjar alla underbara serier igen ;) BB, Paradise hotell.... Well.... I LOVE IT!!
 
NU:: Worki WORK!!
 
Pöss på er!!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0