Ibland e minnet.... Borta!!!

Ja... Så kan det vara... Igår drog jag till Angelica en sväng... Snackade skit och hängde... Snackade lite om hur man "släpper loss" när man e barnfri.... Ja vi snackade bandit båten. Tydligen... Son hon redan berättat så hängde raubiter med oss.... I hytten (vilket jag inte minns) ha ha.... Frågade Angelica... Men hur länge va dom där då?? -1 1/2 timme kanske..... Hm.... Bra minne man har? Sen berättade hon även att Corroded killarna vart inne i hytten med.... I ca 30 min... Kommer jag ihåg det? Neeee...... Det hade ju vart skoj att minnas..... Men.... Jag va tydligen lite "berusad" ;) Well..... Shit happens!! Igår var det mors dag.... Alltså... Min dag!! Fick ett par byxor av barnen (som jag själv köpte) ha ha.... LOVE dom!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0