Lär känna Jenny Berg lite kort bah!!

* Jag gillar inte att prata i telefonen.
* Jag gillar SMS.
* Jag gillar INTE energi tjuvar!!!!
* Jag gillar öl.
* Jag ÄLSKAR mina barn (Ja Patrik med då)
* Jag älskar facebook!! ;)
* Jag tycker inte om snö o kyla!
* Jag älskar våren och sommaren!
* Jag längtar som FAN tills jag får åka till Uddevalla! (höjdpunkten i år)

Så....nu känner ni mig!! Inga konstigheter!!

Denna dag har jag vart SJUKT rackarns trött...... Men....jag klarade ju att hålla mig vaken idag oxå!! Igår kom Angelica o Jörgen o sällskapades lite med mig över några öl..... trevligt!! Inte speciellt sent blev det MEN oj va trött jag vart..... =)
Loke hade fått en smäll av en kille på dagis idag.... med en spade.... så han hade ett litet jack på ögonbrynet...o han va jätte ledsen!! Stackars söta mini me!!
Nu ska jag ladda lite..... de e ju BB om 1 1/2 timme ;) Me LOOOOOOOV!!!!

Dagen i bilder.....


Moa älskar pannkaka......


Så här höll jag mig vaken.....


Puss kalas!! <3


Mys på HÖG nivå!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0