Söndag morgon...

Mmmmm..... Känns sådär skoj att ställa kl på 07 för att ta 08.15 bussen till jobbet när man börjar 10. Jävla sommar tabell!!! I hate it!!!! Ja ja.... Skulle vart ledig idag men Jimmy på jobbet ville inte jobba 10-20 idag.... Så jag tog 10-15 idag.... Förstår honom.... Han ville inte ens jobba ett sånt pass.... Men lände väl sig tvingad då chefen skulle ha semester..... Hm.... Om en månad drar jag till Turkiet!!! I förrgår va det 59 grader där.... Palla!!! Längtar iallafall!!! Ska åka utan familjen... Hur ska det gå???? Jag som längtar ihjäl mig efter barnen ca 10 min efter att ha lämnat huset.... Ja ja.... Det går nog bra.... Igår drog vi och plaskade fötter efter att jag slutat jobba :) de va lite kallt för bad dock... Vi va ensamma på stranden.... Mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0