He he....blogg rekord!!

Att folk gottar sig i när folk e arga vet man juh....men oj oj!! Ha ha...... Kanske ska börja skriva direkt från mitt hjärta? ALLT man tänker på? För bloggen e ju lite av en dagbok.....risken att folk kanske tar illa vid sig finns ju iof då...... men just nu känns det som det kvittar =) Jag kanske ska börja bry mig LITE mer om mig själv o mitt istället för alla andra hela tiden?? För varför ska man bry sig om folk som bara e egotrippade idioter för? O skyller sina egna problem på andra hela tiden? Jag måste ta tag i MITT problem NU. Annars barkar det åt pipsvängen....... skrev att 2012 skulle jag göra till ett bra år........ ska bygga upp mitt försvunna o sjuuuukt trötta psyke o FÖRSÖKA komma igen!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0