Du skulle bara veta......

Du skulle bara veta vad jag vet....tänk om jag kunde berätta......
tänk vad du skulle må dåligt då...... tänk vad synd de det skulle vara om dig då......
men tänk på vad nyttigt det ändå skulle vara...... känns som om jag måste vara tyst som musen....men varför egentligen?? Jag har ju inget för det........ O egentligen har jag väl ingen anledning till att berätta heller?
 Men jag känner att jag vill...... jag vill, jag vill, jag VILL......
 Kanske gör det oxå..... en dag....när du e redo...... eller e det jag som ska vara redo?
 Jag skriver ganska mycket i gåtor....jag vet.....
Men så e jag...... en gåta.......
En STOR gåta..........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0