Dagen/natten.....

Dagen har vart OK. Trött satan....även om jag lät Patrik(se tvingade) ta natten med Moa...... jag kunde iallafall inte sova...... hade precis somnat när han kom in med en skrikandes Moa...... Ja....Hon hade 40 graders eber och vägrade sova....... ni kan ju räkna ut resten själv....... gårdagen va INTE en kul dag...... blandade känslor för......... hur jag känner....eller hur jag känner? Jag tycker att du e lite av en feg jävel....... sms fram o tebax..... inget stämmer..... får inget svar jag nöjjer mig med....bara feghet i mina ögon............ It`s up to you!!!! Well....jag finns här den dagen du vaknar ur komat.
Denna dag då? Jag har försökt analysera sms...... blir inte klokare..... somthing is WRONG!

Nu iallafall e båda barnen lagda.... Innan kl 20.... Moa 18......o Loke 20. Känns helt ok!! Nu ber jag till gud att Moa sover inatt....för jag har inte psyke till det nu....kan jag erkänna. Allt e lite upp o ner i mitt inte....
MEN:: Jag älskar ina underbara skit ungar iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0