Uttrycket: "jag saltar alltid en story"

Det kanske e det som behövs?? =) Jag har kommit fram till att jag behöver göra ett ryck i bloggandet... för vem fan tycker det e skoj o läsa om bajs o snor? Jo.... kanske en o annan mamma ;) Men sen då? Ne..... så jag får alltså salta på lite!! Nu e det ju faktist så att mitt liv handlar inte bara om sånt heller.... men en del av det! Tänker kanske börja vara brutalt ärlig.....om vad jag tycker om saker o ting? Om människor...... och om upplevelser...... Jag har ett o annat att skriva om...ha ha ha...... Kommer aldrig använda några namn... för det skulle vara att hänga ut folk...o det vill vi ju inte ;) Står nu på jobbet.... kommer alltid hit en timme innan på helgdagar då bussarna inte vill behaga gå enligt mina arbetstider...WHY?? Jobbet ja....... Inte en ny vara så långt ögat kan nå..... kortterminalerna funkar inte...... har ni fatta ännu? Neeeej.... de ante mig!! Vi står under ett såkallat...eventuellt ägarbyte med finare ord..... så vi får ju hoppas att det går vägen!! Annars står Jenny utan jobb snart!! Och det vill jag INTE!! Inte bara den biten att jag står utan jobb....utan att jag e nog en av dom få på denna planet som faktist älskar mitt jobb....och jag har en fantastisk chef!! Slå de ni!! Jag glädjs åt att gå hit..... jag älskar att jobba med musik och media. Och jag älskar att träffa kunder!! (även om man inte jan tro det alla dagar) MEN....faktum e att jag ÄLSKAR mitt jobb...... Så OM detta inte går vägen.... får ni gärna komma med erbjudanden till mig!! TACK!! ;) Igår kom Patrik hem från en veckas vistelse i Spanien..... och jag o våra kära kids har vart hemma...o haft:: sjukstuga!! Jag mår fortfarande som en påse skit!! Men inte fan e det synd om mig för det!! Jag biter ihop bah!! Jah e inte den som stannar hemma för det..... som vissa av mina hypokondiker vänner....ÅÅÅH....jag har nog lite ont i huvudet.... bäst jag ringer o sjukskriver mig...det e såååååååå synd om stackars lilla mig!! Sen att jag inte har någon som kan störa mig och att jag faktist KAN vila precis hela dagen..... det spelar ingen roll...för det e SÅÅÅÅÅ synd om mig!! Och så skriver vi det på fejjan för att få lite bekräftelse..... stackars!!! Plutte nutt!! Jag spyr på såna människor..... Ni skulle vart hemma hos mig denna vecka::: Loke 39 graders feber,Moa 39,7 och jag::39!! Men kunde jag vila? NEJ!! Det kan man inte när man måste ta hand om sina sjuklingar till barn som behöver sin mammas stöd!! Det gör jag gärna!! Även om det e jobbigt!! Och även om jag inte får vila..... jag kan svära lite inom mig.... Men de e bara att bita ihop!! Thats life!!! Ne... nu ska jag slänga i mig en nyttig frulle.....NATURDIET SMOOTHIE BLUEBERRY!! O hoppas att denna dagen blir lika underbar som gårdagen!! PÖSS PÅ ER!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0