Klagomur??

Har hela veckan TÄNKT blogga...... men jag e lite för irriterad på en viss person så risken att jag skulle skriva något dumt gör att jag faktist låtit bli!! **duktig**
Kan säga att jag e trött på personer som BARA hör av sig när det ska fås saker..... eller när dom är ensamma utan sambo. För att sambon kanske i vanlig ordning har vart ute på fest och ligger bakfull hemma.
För att sedan inte ens höra av sig om något annat på ett år ca. NE!! Då får det va!!
Annars då? Patrik kom ju hem förra veckan..... vi va nog båda trötta efter sjukdomarna.... det va en trött vecka så att säga..... Helgen spenderade vi i Hallstavik och mös lite.... Loke hade tjatat om att han skulle åka till farmor o farfar o äta tårta...... Ja Farfar har ju nämligen fyllt 65...men dom va i Vietnam då..... Annars har det väl hänt endel på jobbet...men det orkar jag inte skriva om ikväll.... för nu ska jag kolla på bog brother....I LOVE!!!!

Peace out!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hör ju av mig men du kom ju aldrig förbi! / propp

2012-02-29 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0