Jobb helg.....

Jo rå... denna helg e min jobb helg... som alla andra typ...Klirr klirr! Just nu befinner jag mig på mitt underbara jobb....lirar Volbeat på hög volym och inväntar kl 10. Hade en knepig natt. Vaknade 04 o hadde så sjuuuuukt ont i magen..... Låg o krampade i ca 10 min sen försvann det..... aj aj aj.....
När jag slutar ska vi åka till Hallstavik och äta middag där. Dom ville bjuda oss på en....hej då middag för dom åker till Vietnam på tisdag...det va meningen att vi oxå skulle med... men jag kände att flygresa på ca 14 timmar o 6 timmar på buss för att komma fram va inget jag,Patrik,Loke eller Moa skulle palla.... inte det lättaste att få till det så att barnen e nöjda då. Det skulle bara bli as jobbigt! Men jag hade gärna kommit bort från detta PISS väder!! Jag verkligen avskyr vintern..... Ne...fy bubblans!!! O på lördag drar ju Patrik till Spanien...... jag får vänta till sommaren på värme jag...... o sen vecka 33 drar ju jag till Turkiet.... det ska bli nice...men det e skita långt dit. Men iallafall nått att se fram emot!! Nu ska jag ta o förbereda lite smått..... see ya all!! PÖSS!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0