Fredags mys?? Ne ni...det e en MYT!!!! ;)

Innan Facebook kom...ni vet då när man hade riktiga vänner...som man kunde prata med...och träffa...då fanns det jävlar inget "Fredagsmys"! Då var det "somna-nu-för-fan-ungar-så-vi-kan-avsluta-veckan-med-lite-waka waka!" som gällde. Men nu...nu ska det MYSAS! Allihop - tillsammans! Och ALLA ska vara glada och snygga, äta nyttiga saker och ta kort på varandras Ellos-leenden. Sen ska dessa bilder spridas världen över som ett bevis på hur perfekt allting är. Men jag har genomskådat er för längesedan! Jag VET att det inte finns något jävla Fredagsmys! Jag kan nog läsa mellan raderna på era falska statusuppdateringar...

"Fredagsmys med Taccos framför TV:n! Äntligen helg!" = "FY FAN vad vi behöver städa efter detta jävla matkaos! Lök och majs flyger ÖVERALLT, läsken rinner längs golvlisterna, ungarna är snoriga och jag hatar mitt liv. TVÅ hela dagar utan dagis - snälla låt det bli måndag snabbt!"

"Fredagsmys!! Skål vänner!!" = "Innan jag fick barn hade jag vänner. De finns där ute någonstans... Snälla låt mig åtminstone få bli lite full ikväll!"

"Familjen samlad för mys!" - "Åh jävlar vad många vi är! Vad hände?!"

"Fredagsmys! Mysmiddag och en flaska rött!" = "Mc Donalds & ett åtta veckor gammalt dunkvin...framför Postkodsmiljonären på TV4. Jippie."

"Wohooo! ÄNTLIGEN FREDAG!!!" = "Tack gode gud att denna jävla vecka är slut. Imorgon är det MIN TUR att sova till åtta älskling! Godnatt!"

"Fredagsmys med finaste familjen Johansson!" = "Fan. Åka bort en fredag!? Vem tyckte att detta var en bra idé!? Obekväma jeans, smink, ouppfostrande ungar som man ska behöva skämmas över och en jävla massa små kletiga händer i chipsskålen. Jippie. Ta mig härifrån!"

"Äntligen Fredagsmys med familjen!" - Tack GODE GUD att jag har iPhone så jag slipper umgås med dem!! En statusuppdatering nu så alla tror att vi älskar varandra sen blir det wordfeud tills jag däckar här på soffan. Gött!"

"Fredagsmys med älsklingen!" = "BARNVAKT!!!!!! Ring inte för fan! Vi ska ha sex!"

Så är det. Det är sanningen bakom fredagsmysandet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0