VEM FAN VA DET SOM RINGDE??

Idag hade jag fika besök av Lokes dagiskompis mamma Elenore.... o hennes lilla lilla bebis =) Så liten och söt..... så kul att prata med henne för man kommer ihåg hur det va när man hade amningsgärna ;) ha ha...... bara mammor som fattar!! Kl 14 kom Loke hem..... han va ganska trött så det blev en lugn dag......
Precis när vi skulle äta så ringde en snubbe.... jag hörde inte vem det var... Han frågade om Patrik va hemma.... och jag sa att han va på jobbet och att han kom hem sent.... Då sa personen: Bra...men du kommer vara hemma iallafall? Jag va ju tvungen att fråga vem det var för jag hörde inte vem det va.... då sa han bara att: Klart du gör.....jag e bara lite hes....hm... ne jag vet fortfarande inte vem det är..... han sa att jag skulle sätta på kaffe och jag sa att vi precis skulle äta.... då sa han... men vi ses sen då.....
Hm..... ingen har dykt upp än så länge....

VEM FAN VA DET SOM RINGDE????
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0