Tårta making time...

Jobbat lite idag.... Innan dess shoppade jag lite pressenter till Lokis Tokis :) han fyller ju hela 3 år på måndag!! Vi firar honom imorgon. Barnkalas på förmiddagen.... Dock kunde hälften av dom vi bjudit inte komma :( sjukdomar.... Ja ja.... Tror inte han märker nått ;) släkten kommer på ef.... Vi ska ju köpa en cross till honom... Det e väl på tiden :) gjorde tårtorna nu på kvällen :) nästa år köper jag... Ha ha.... Dom blir coolare om man köper och bestämmer hur dom ska se ut... Men våra va väl fina? Ha ha..... Nu längtar jag bara tills jag får väcks Loke med paket på sängen:):) älskade Loke!!!! Di blir 3 hela år!!! Gud va tiden går fort!! Jag älskar dig min perfekta son!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0