Vuxen häng en Lördag.....

Ja...igår hade jag vuxen mys med Cissi....o sen träffade vi upp lite mera pinglor! Satt o drinkades lite på Oasia...sen drog vi till BJ.....
Innan jag o Cissi gick ut gled vi på stan o shoppade.... Har nog aldrig sett nån prova sååå många skor på så kort tid innan....som Cissi....;) Ha ha ha...... de såg ut som om det hade sprängts en bomb där hon suttit..... UNDERBART!!
Drog hem till Cissi..... lite fix.... Cissi lagade kantarell Lasagne.... SÅ JÄVLA GOD!! O lite dricka till det =) Perfekt......
Idag jobbar jag...... va bra trött imorse..... men mår bra nu =) Loke väckte ju mif 07....... he he.... men när P & M kom upp fick jag gå o lägga mig igen....sov till 12..... o iväg till jobbet...... ja...vad mer kan man skriva?? Slänger upp bilder från kvällen.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0