Morrn morrn......

De va en bättre natt för Moa inatt...... Vaknade 00 o då stoppade jag in nappen.....sen vaknade hon 04 o skulle käka.... o sen 07.20 o va pigg...... så jag fick sova ganska bra inatt..... fick ju feber igår..... tror den e borta idag!!
(jag vet att det e mycket om sömn nu,eller brist på det....men thats the stoty om att vara småbarnsförälder....)

Loke va hängig igår...... o så upptäckte jag att han hade en fästing i skallen....gaaaah....Patrik försökte få bort den....men det e typ omöjligt i skallen..... åkte in en sväng tll sjukan.....Ingen feber....ingen infektion.... han va så duktig där så han fick ett bamse klistermärke....som han PROMT skulle ha med i sängen när han skulle sova...ha ha......
Jag e ju orolig över borelia.....MEN chansen e inte stor....får se till o tvätta såret ofta..... huvudet stöts bort av kroppen....
Får se hur han mår idag..... som sagt...... han va ju inte "sjuk" igår....... men väldigt förskyld o trött....så han va hemma med mami......
Moa Vände sig igår..... o igen...o igen.... hon har gjort förr....men då va det bara "tur"...... vickat över liksom.....
Ne....Väcka grabbarns kanske???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0