Hösten e här.....på allvar.....

Mmmm.....nu känns det....i hela kroppen!! Den e här..... den e ganska mysig men jag har en liiiiiiten tendens till att tycka allt e trååååk......o bli lite depp. De gillas inte!!!! Men men..... de försvinner ju.....
Idag har de väl kanske inte hänt så mycket faktist...... bara vart hemma o fixat.... dagarna ser ut så att när Loke går på dagis..... så tok städar jag..... o 5 min efter att han kommit hem...ser det ut som om nån sprängt en bomb igen...charmerande? Mmmm.....
Nu längtar jag till 2 saker:: 1 löshår på lördag.... 2 tjej party den 24e!!!!

Orka skriva mer? Neeee...... jag ska glo TV!!! Puss på er!!!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Jenny,jag är nyfiken på det här med löshår,kan inte vi ses nåt o ta en fika eller nåt nån dag?

2011-09-14 @ 23:58:03
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: jenny

Jo men visst kan vi det!! Vi får ta o kolla upp när det passar =) Vi har ju båda fullt upp..... o jag har ju börjat jobba lite med..... men om du kan ta dig till gränby nån dag så kanske vi kan försöka med nån fredag innan jag börjar jobba?? Börjar antingen 15 el 16 nästan varje fredag......

2011-09-15 @ 12:15:19
Postat av: Jenny J

Ja,jag ska skola in Tyra hela nästa vecka och börjar jobba veckan efter det,men en fredag på em låter bra,kan ju höras av :)

2011-09-16 @ 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0