Fredag = jobbdag!!

Jippi!! För idag ska jag jobba!!! Börjar kl 15....innan dess kommer sotaren hit. Ska bli spännande..... nu får vi dommen!!!
Va hände igår då?
Loke fotograferades på dagis..... ska bli spännande och se resultatet.
Angelica va här oxå. När Loke kom hem från dagis kl 14....va han typ....ungen from hell..... gnäll gnäll gnäll..... när kl va 18 fick han gå isäng! O Moa kort därefter..... Angelica åkte o hämtade en flaska vin....o vi snick snackade massa massa tjej snack!! När vinet tog slut gick jag till grannen o hämtade en till flarra =) Ha ha ha..... vi satt väl uppe till 01.30..... sen la jag mig o sussade med Loke. Kl 07 ställer han sig upp i sängen....drar upp rullgardinen o säger: Mamma UPP!! Ja.... de e ju bara att lyda..... =) Så vi går upp... men de e mysigt på morgonen....mys i soffan..... närstan den enda gången på dagen som Loke faktist kan vara lite lugn o mysig!!
Ne..... nu ska jag göra lite nytta...... Hörs då!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0