Fredag i all ära.....

Vaknade..... Mys med Lokis..... Älskar morgon mys med Lokis Tokis!!! Sen kom Patrik o Moa upp..... Loke till dagis 9... Moa o Patrik somnade om.... Jag::: tvättade väggen i hallen.... Ha ha.... Tog bort tapet rester.... Måla snart?? Mmmm..... Sen gick jag ut o städade garaget.... O började smått städa på tomten.... Ute möbler o så ska plockas in..... Hämta Loke på dagis... till Gränby..... Shoppa sig lite..... Vart med adidas mjukisar o ny tröjja..... Patrik fick en höst/vinter jacka....Loke:: overall..... Hem.... Laga pizza..... Äta..... Hänga gäng.... Barnen isäng.... Till Emma en sväng.... Sen hem.... O nu e det slappis i soffan..... Ska väl sova snart.... Imorgon ska Patrik åka Ålands båt.... O gå på corroded på kvällen= Jenny o barn mys själva..... Ringde mamma o frågade om hon ville komma hit o sova.... Får se om hon gör det.... Skulle vart mysigt.... Mamma mys va allt för länge sen!! Jag älskar min mamma.... Hon e liten o go!! Ne.... Pöss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0