Lugnt.....väldigt lugnt.....

Ja ha....idag e det lördag...o jag sitter hemma själv...eller själv o själv..... kidsen e ju hemma...men dom sover!! Dom hade somnat båda 2 innan 19....så egentiden e total idag!! Har oxå fått det förklarat för mig att man kan räkna bort uppvak på bebisen om man själv inte sover när bebis vaknar ;) Ha ha...så nu kan jag stolt säga att Moa vaknar max 1 gång per natt!! ;)
Ida va en stor dag i detta hus håll.... Moa sitter numera själv..... DUKTIG flicka!! Det roliga e att grannens som Måns.... föddes 5 dagar innan Moa. Men e egentligen 4 veckor äldre.... han föddes sent,Moa tidigt. Allt han gör.... gör Moa några dagar efter...he he..... Satt o läste Saras blogg nyss o där satt Måns =) (på en bild asså) O det va ett par dagar sen..... såna här saker e stora!!!! Moa har oxå fått flytta in i sitt egna rum...så jag o Patrik delar säng igen!! He he..... O eftersom det resulterar att Loke med sover själv....så:: Har han kommit in till oss 2 nätter nu...ha ha..... Men det e mysigt.... Hoppas bara inte att han vill göra det allt för ofta. Tanken e ju att vi alla ska sova i våra egna sägar!!

Igår iallafall...skulle jag ha åkt till Åland...men min rese kanrat gick o blev sjuk....så jag ändrade planerna o drog ut på krogen med Angelica istället... Bullit o sen flurran. De va la OK!! O OK bara för jag hatar fulla jobbiga människor....(jag själv kanske e värst) i andras ögon...enligt mig själv...så e jag BÄST!! På allt....o så e jag snyggast osså!! Så det så..... har en sån där period i mitt liv där jag helt ärligt kan säga att jag tycker att jag e vrål het!! Självförtroende? JA!! Men det e väl bara bra? Det ska man ju ha? Jag har fått 2 kids..... men e smalare än jag någonsin varit!! Det gillas!! Jag e ingen tjock bull mamma....o kommer aldrig att bli heller..... Kommer alltid ta hand om mitt yttre...och mitt inre....(lite ironi då jag nu sitter i urblekta adidas mjukisar,osminkad med håret i en rufsig tofs) MEN:: Jag har en liten "bakfull och ta det lugnt dag" så jag får det.... jag e tex en människa som MÅSTE dra på en hel make bara för att gå till affären...... Hm..... nu ska jag ta o göra nån form av nytta..........
Patrik kommer snart hem...han har vart  spelat hockey match..... dom vann med 15-1 mot Tierp.... O Patrk hade gjort mål!! **STOLT**

Slänger upp lite PICS.......









Kommentarer
Postat av: Proppen

Gillar komentaren om tjock bullmamma :P haha nää jag har heller aldrig vart såhär liten i kroppen som efter man fått barn, Keep it that way

2011-10-30 @ 12:41:28
URL: http://soodivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0