Vaken =)

Jo rå så att......
Jag kunde inte somna m....Loke vaknade tidigt....O Patrik gick upp....jag försökte somna om men neeeeej...... när jag kom upp så låg Loke o sov på soffan.....jag skickade in Patrik i sovrummet igen. Nu sitter jag vaken o Patrik,Loke o Moa sover. Fantastiskt!!!
Vad händer idag då? Jo jag tänkte haka på Ida o rida kanske....... Patrik får ta båda barnen under tiden..... sen kanske vi drar till Hallsta så Patrik kan fiska lite....o jag kan hänga med svärisarna..... De e ju fredag idag liksom...
Det e typ inget jag märker av då jag e hemma alla dagar.....
Man blir bra rastlös.......
När Loke vaknar tänkte jag kanske gå ut o leka lite med honom =) Det verkar vara bra väder idag iallafall....
Nu ska jag återgå till vakna med the voice......
Pöss på er!!!

Loke sover bredvid mig i soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0