Måndag o gaaaaah.....

Ne rå....så illa va de väl inte.....
Men det va min första dag hemma själv med  Båda barnen..... Allt gick bra men det va bara det att Loke skulle väcka Moa hela tiden när jag väl lyckats få henne att somna..... vilket resulterade i att hon skulle snutta hela tiden......o blev mot eftermiddagen övertrött och gasig i magen av allt snuttande..... ja ja...... jag lyckades få Loke i säng 19.50...... o då va det lättare att få Moa att må bra..... Hon hade en liten gnäll stund o sen släppte hon 100 fisar typ....sen somnade även hon. Så jag kollade på Big brother...... sen kom Patrik hem.... strax efter 23..... då va det sängen som gällde..... Moa sov bra inatt..... vaknade kanske 2 gr. Loke vaknade 7.20 imorse.....kom in till oss o sa:: UPP!! Ja ha... .då va det bara att knalla upp då =)
Patrik o Loke gick ut och snickreda ihop en ställning till Panelmålning!!! Så jag ska väl försöka måla lite idag.....Om Moa låter mig göra det =) Det vet man aldrig!!
Nu ska jag vakna till lite!!

Pöss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0