Dont feel so great.....

....mmmm.....som det står........
De e inte kul nu...... tror lill skruttan har fått kolik......det återstår o se..... 2 kvällar irad har det vart SKRIK iallafall......o inatt vägrade hon tillomed sova...... så jag somnade väl vid 06....... som ni förstår så kommer denna dag inte bli skoj när jag ska vara hemma ensammen med båda barnen för Patrik jobbar eftermiddag..... fick iallafall isäng Loke så han kunde sova middag...O Moa sover med...... men jag fasar för kvällen...... har smått panik om jag ska vara ärlig....hade det bara vart Moa som bodde här....o hade kolik så hade det ju vart en sak..... men nu e ju Loke hemma med....nattningen kommer bli sådär skoj..... hade verkligen velat att Patrik va hemma då.....=( Känner ångesten laddas....... ne.... nu ska jag laga lite mat..... så jag får energi för kvällen....
Pöss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0