Är det? Är det inte?

Kan det vara kolik? Eller e det bara gaser?
Jag ska iallafall utesluta mjölk produkter ett tag nu...... sen har jag inhandlat mig koffeinfritt kaffe =) Smakade lika bra det juh!! O ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag får en "kick" av koffeinet längre.....det e nog bara vanan och smaken man vill åt på morgonen......
Igår va det bara 40 min skrik...... o då hade jag gett henne miniform 3 gr..... kvällen innan va det flera timmar....i omgångar.....o NADA sömn på natten....... va hos BVC o kollade om det kanske kunde var öroninflammation.....det va det inte. Jag hoppas o BER att det inte är kolik....... fyyyyyy va synd om Moa o fyyyyyy va synd om resten av familjen. Loke som får vara hemma själv med oss varannan vecka då Patrik jobbar eftermiddag.....Han kommer ju inte kunna få den uppmärksamheten jag vill ge honom (ångest) Fyyy jag saknar mina Loke,mamma myyyyys stunder. O synd om patrik som inte får sova när han ska jobba.....o synd om MIG.....ja ja.....

Vi ska inte ta ut nått i förskott!!!

Hoppas o ber!!!

Kära GUD!!! Om du finns?????

PÖSS PÅ ER ALLA!!!

O en styrke kram till Frida!! Hoppas du får ett bra besked!! För du ska åldras o bli MINST 80 bast!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0