Vallby-Uppsala-Hallstavik-Stockholm-Hallstavik-VALLBY!!!

Idag har det vart ett jäkla fläng...... Vaknade...ducshade....åkte till Uppsala.... sen till Hallsta o lämnade Loke...satte oss på bussen till Stockholm....
Lite shopping utan barn....bara jag o Patrik... det e nog den sista gången på väldigt länge det kommer att hända....
Med oss hem fick jag: En ny plattång,foundation,hårfärg.... Patrik: Ett par nya Lee jeans och en t-skirt.....
Loke fick en toa ring (babybjörn) he he..... Tanken va att vi skulle använda pressentkorten som Patrik fick till pressenter åt Loke. Fick 2900 i pressentkort på Åhlens. MEN::::: Deras leksaks avd söööööög....... så det blir shopping igen på fredag till honom...BRÄNN lönen BAH!! Fatta att vi va trötta efter en dag på staden....ha ha..... jag som har ont överallt & Patrik med halsfluss.....;) Men vi fick med oss lite iallafall.....
Så vi satte oss på bussen hem...... eller till Hallsta....hämtade upp Loke o sen åkte vi hem.... nu e det tooook slapp kan jag säga =)=)
Aaaaah....fyndade lite mer.... 7 st förp. mini blöjjor för 47 kr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0