The day.....

Mmm....vaknade 04.....
Tvättat,tvättat o tvättat.......
Sen kom Ida hit o med sig hade hon en vete kudde.....(som jag sitter med just nu....) Känns förjävla bra!! Den ska jag ha jämt!!! Dygnet runt!!! Sen när hon drog vid 13 skulle jag vila lite...MEN det gick ju inte..... så jag gick upp o pysslade lite =)
Imorgon ska jag bara ta det extremt lugnt.... måste vila upp mig...annars kanske bebis kommer...o jag vill att liten ska ligga kvar ett tag till iallafall.... även om jag e sååååå jävla less på att ha så här ont!! Det tar VERKLIGEN på krafterna..... E så less,så spy less!!!
Ny dag imorgon....hoppas på att jag mår bättre då......
P Ö S S !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0