Sova säng,säng,säng......

Inatt va en sån där skiiiiiiiit natt........ Gick o la mig 12...... På kvällen har jag alltid starkare förvärkar...... oftare o oftare......
Iallafall så kan jag inte hitta en endaste lite ställning att sova på....fyyyyy fan va drygt..... efter att ha lyckats somna i ca 30 min så vaknar jag o måste gå på toa...... o sen ligger jag o vrider o vänder på mig....ligger jag på sidan får jag samandragningar....ligger jag på rygg så mår jag illa.....bläääää!!!
Kl 04 bestämmer jag mig för att försöka sitt sova i soffan....o POFF när jag kommer upp så blir jag "pigg". Så när kl e 05.30 lyckas jag somna..... o vaknade kl 7.30....... Så 2 1/2 timmes sömn..... de där med att vila upp sig inför förlossningen??? Vart tog det vägen lixom??
Tips på sovställningar någon?? Mottages HJÄRTERLIGT!!!

Zzzzzzzzzzzzzz...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0