Magen....V 34+4

Så här ser den ut nu.....inga bristningar =) Tummen upp!! Det hade jag inte sist heller......


Det börjar kännas väldigt jobbigt just nu..... dels för att jag har såååååå jävla ont i ryggen..... dels för att jag får ingen sömn..... jag kissar o kissar o kissar....... är upp på toa ca 10 gr varje natt...... så sömn?? Neee.......
Sen detta problem med FK..... ja vad säger man?? Orkar inte ens gå in på det...... men man kan ju undra ibland.... hur dom e funtade?? O VARFÖR har en läkare ens rätt att sjukskriva folk om FK ändå totalt skiter i detta?? PUST! Tummen NER!!!
Nu ska jag försöka ta mig till MVC...... Ryggen e paj....... så jag får väl kravla mig till bussen....;) Ja ja.... dit kommer jag på nått sätt...... E jag bitter? Neeee då......
Hörs mina puss gurkor!!!
Kommentarer
Postat av: Diana

Siit fin du e ´rå!

Jag e livrädd för bristningar...fick 1 liten när jag väntade Jack. Nu har jag fått 2 små till...så 3 st än så länge, på nedre delen av magen som tur är, hoppas hoppas hoppas att bebis kommer ut typ NU så jag slipper förstöra min mage ännu mer. Vill ha tillbaks den som den va förut ju! =)

Men men, man kan ju inte göra så mycket, bara hoppas!!

Skönt att det närmar sig för dig me, skönt att vi har våren framför oss!

Ska vi köra lite barnvagnsrejs i Rasbo när vi lämnat/hämtat kidsen från dagis? Så kanske gravkilona försvinner fortare, beach 2011 lixom! =)



Kram & styrka till dig & din onda rygg*

2011-03-02 @ 19:58:14
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: jenny berg

Ååååh....tanx!! Jag e superglad att jag inte fått nå bristningar....förra gången smörjde jag som en toooook...denna gång ingenting...... så jag ska nog börja smörja lite nu på slut tampen..... Du e ju med super fin juh!! Känns som om denna gång har det inte vart lika mycket "fläsk" mage för min del....kan ju bero på att man har en liten att jaga dygnet runt =) Vi ska göra Gåvsta osäkert med våra vagnar i sommar!! Slimmade som aldrig förr ska vi bli =) Ha ha...... Håller tummarna att det liggs hos er ikväll o att bebis vill ut imorgon...efter att du fått sova en hel natt och vilat upp dig =)

2011-03-02 @ 21:32:08
Postat av: Diana

Japp, jag tog ditt tips men ingen bejbi har tittat ut, va faaan!!!

Ja, hoppas verkligen jag slipper fler bristningar, smörjer som en tok....

Ses ikväll på föräldramötet antar jag, vuxen poäng! =)

Kramen*

2011-03-03 @ 15:44:20
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0