"God" morgon!!!

Ja morgonen e nog god..... om jag bara hade kunnat sova inatt.....=/ Vi gick o la oss vid 22.... Jag låg o vred o vände på mig....gick upp o kissade...la mig igen...försökte hitta en skön ställning att sova på...men ICKE!!! Fan denna mage asså.... den e sååå hård!! O det gör ont när man ligger på sida....o på rygg kan jag ICKE somna!!Så när kl va 03 va jag upp..... sen tog det väl nån timme sen lyckades jag nog somna. För att sedan vakna när Patriks kl ringde... 05.50..... försökte ignorera det.... o somnade om till kl va runt 7..... o gick upp!! Så nu sitter jag och kollar på mitt favvo program Vakna med the Voice!! Så jävla bra!!!!!!! Idag då....hums.... vad ska jag hitt på??
Time will tell!!!!

PÖSS!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0