Gaaaaah.......

Ja vad säger man? Vart vaken sen 04 typ..... =/
Igår hade jag e väldans hård mage o en väldans ond kropp..... denna dag känns inte så mycket bättre ska jag säga =( O mitt humör? Njae...... de e på 0 just nu...... fy va jag har ONT!!! Tänk er att gå med smärta dygnet runt? Blandat med massa andra känslor,besvikelser o massa extra kilon!! Nu står vågen på 69,9...... när jag fick reda på att jag va gravid vägde jag 59 kg..... när jag skrev in mig så visade vågen 63....... så lite har man ju lagt på sig. Inte så skönt. MEN..... jag väger hela 10 kg mindre än vad jag gjorde förra gången i samma vecka typ..... nästan....9 kg kanske..... Well....slänger upp en magbild......
O lite annat tönt jag roade mig med...... Bildbomb på MIG!! 
Känner mig riktigt HOT idag!!! Hm...... Ironi?

Magen:::


O massa JAG::::
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0