Fredag..... Vecka 35!!!

Mmmmm.......
Idag e det fredag japps......
Igår va jag på utvecklingssamtal för Loke..... Han va ett exemplariskt barn helt enkelt =)
Ja de va ju det jag visste ;) Han har ju mig som mamma.......
Sen efter det så va det föräldra möte...VADDÅ VUXET?? =)

Idag har vi vart en vända till Thuns.... sen hem.... så kom Emma,skilla,Malva & Jim förbi..... O Ida med...... Fika lite....O Skilla & Loke hann till o med me o bada...... o allt detta på ca 1 timme...... sen packade vi in oss i bilen o drog till Michan o William..... lite lek där...... sen hem.... Mami va hungrig......
Jag hade såååå ont i ryggen så jag la mig o vilade ryggen en stund..... sen upp o äta lite för att sedan lägga mig i sängen igen.... Loke & Patrik drog tillbaka till Thuns för att byta en tröjja Patrik köpte....
Sen vart det lite mys o lek hemma..... Loke pruttade massa med munnen på min mage =) Sötis..... de va tydligen skita skoj...magen e ju inte direkt liten nu om man säger så....... Kan ju iof säga så här..... jag väger ca 8 kg mindre denna gång i samma vecka in i graviditeten..... alltså vecka 35...... De känns ju faktist bra =)
Nu iallafall e det det sedvanliga fredags myset med Lets Dance........ Bye bye darlings!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0