En relativt sömnlös natt.....

Mmm...... hade lite ont igår då....
Det ilade i musen... högg till med knivliknande smärtor till o från hela dagen..... gick jag mer än 10 meter typ så "låste sig" insidan av det vänstra låret o domnade bort o gjorde ont liksom..... mens smärtorna gjorde sig mer o mer...... o svanken ömmande..... lite illamående känsla..... så va det hela dagen....o blev värre på kvällen.... så efter att jag kollar på BB så gick jag o la mig... men va tvungen att gå upp igen för det bara högg till hela tiden. Tog en (2) alvedon o det blev väl lite bättre....lyckades somna vid 02 ca.....
Idag känner jag väl lite samma sak faktist..... men lite mera samandragningar idag..... inget regelbundet dock. Ringde förlossningen igår o kollade om detta va vanliga symtom efter att man vänt på bebis.... (jag har kännt så här sen i måndags då jag va inne o vände bebis. Men dom sa att dom trodde att det kanske va på gång..... jag e ju nästan "fullgången nu...... e ju i vecka 37......

Satt nu o läste grannens blogg..... Hon e inne på BF+7.....
TÄNK om jag hinner före henne.....de vore ju crazy......

Ja ja...... nu ska jag ta o göra nått vettigt....=)

Hörs då!! Pöss!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0