En fullt upp dag...men ändå inte.....

Mmmm....vaknade 7 av att Loke skulle upp. O jag kände för första gången på 2 månader att jag faktist mådde bra.... så jag lät Patrik ligga kvar o gick upp.....
Halv 9 kom Patrik upp.... Kanske inte den värsta sovmorgonen men bara man får sova tills man själv vaknar brukar det kännas bra...... När vi hade vaknat till så monterade Patrik & Loke ihop garderoben i badrummet. Blev rackarns bra =)Åkte till Ikea o köpte hyllor till garderoben...Så nu ligger Lokes & minis kläder där & Alla handdukar o påslakan. På sin plats...... Tummen upp.
Loke somande i bilen och när han vaknade så åkte vi till Hallstavik och hämtade en vattentunna. (samla regnvatten som man kan använda när crossen ska tvättas med högtrycken i sommar! Gratis vatten = Bra vatten!! Ha ha....... När vi kom hem va det lite lek o mys. Sen ville Loke sussa......

Igår då:::: Vaknade med feber.....39 grader..... njae...jag överdrev....38,9 ;) Hade spytt en gång på natten och när jag vaknade va jag risig i kistan....MAGSJUK?? Vet inte........ så jag vart sängliggandes och gick upp första gången 13.30...... Patrik,Andre & Loke drog o körde cross på banan i Upplands väsby...Ja Agge med såklart...men hon körde inte cross...hon barn vaktade Loke medan de andra körde cross......

Denna vecka som vart har vart hemsk egentligen....Ont som attans i ryggen o samandragningar till förbannelse..... inge skoj alls..... Kroppsligt vill jag ha ut bebis....men h*n ska förhoppningsvis stanna några veckor tilliallafall......

Imorgon ska vi börja men fixet i ena barnrummet o hallen mellan sovrummen.......
Anledningen till att vi inte gjort klart bebis rummet e dels för att vi haft så mycket annat att göra...dels för att vi vart lite lata.... men framförallt så känner vi ingen press på det..... det e bara att spackla lite,slipa lite,sätta lister o tapetsera..... Sen kommer ju liten att sova med mig första månaderna. För att få närhet..... det vill dom ju ha när dom e så små. Skulle aldrig kunna lägga en sån liten fis själv...... lill fisen ska få kramas med sin mamma första tiden. Sen e det ju bara jobbigare att ha don i en spjälsäng första tiden. Dom ska ju äta på nätterna med. Mamma och bar e nöjda med att kramas om nätterna =)
Loke har ju fått en 90 säng så där kan Patrik sova om han blir störd ;) He he.........

Nu ska jag inta slappar positionen......SOFFAN!!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni e smarta ni!!!

Det låter ju verkligen som gratisvatten när ni sitter och åker ända till Hallsta för att hämta en tunna att samla det i...

<3

2011-03-14 @ 06:46:16
URL: http://motheresejohansson.blogg.se/
Postat av: jenny berg

Hällsade ju på Lokes farfar o farmor o åt middag i samband...... o passade på att hämta hem den som stog hos dom såklart..... =)

2011-03-14 @ 08:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0