Denna dag.....

Vaknade 8.40 ca...... drog mig lite...... försökte somna om....men kissblåsan ville inte.......
Upp o hänga lite...... 12 drog ja med bussen till staden. Skulle va på MVC kl 13..... Gick dit från bussen....trodde ryggen skulle gå av.... funderade på att stanna på vägen o ringa taxi men.... det verkade ju lite knepigt.... Mätte lite o vägde lite och fick till o med träffa doktorn....vilket flyt!! Patrik hämtade mig där så åkte vi o hämtade Lokis tokis.... sen vidare till Lina och Niklas!! Hängde o fikade o snackade massa massa skit!! Va ju såå länge sen jag träffade söta Lina....**saknar**
Nu sitter vi o slappar hemma vid tv/data.... Patrik kollar Jack ass 3D på datan med hörlurar o skrattar typ hela tiden..... så jag passar på att blogga lite. Känns lite otrevligt annars att sitta o ha värsta data hänget när den andra vill umgås.....

Igår kom det ett fint fint inbjudningskort till Patriks väns Brällop!! Guuuud va skoj!! Dom e typ det gulligaste paret EVER!!!! Så det ser jag verkligen fram emot!!

Det e i Juni så förhoppningsvis e man inte fet som en padda då..... o kan se någolunda fin ut =)
Neeee....... nu ska jag göra nå nyttigt.....som att kolla på fuskbyggarna på tv...... iog 15 min kvar...... Hörs imorrn!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0