Rösten någon??

Vaknade kl 11..... sovmorgon =)
Mår bra idag.....men vart e min röst? Den tappade jag igår!
Va ut på gallej med Alexandra igår. Jag cyklade dit i regnet....satt där till 23 ca.... sen kom Ida o skjutsade in oss.
Drog till bullit! Men va hade hänt där liksom?? Va ju bara bönder där..... ja ja..... vi drog vidare till flurran o kollade på gamla gubbar som dansade....Mo hahaha....... o självklart skakade vi rumpa med!! Vi va grymma!! Ha ha ha..... 2 avdankade gamla morsor.....

-Hur gamla tror ni vi är?
-26 kanske......

TACK!! Det kommer jag leva länge på =)
Nu ska jag vakna till lite.....
Patrik e ute med Agne o bygger på huset.....Loke röjjer runt med farmor ute på tomten.....

KAFFE!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0