Läggning med Moa......

Vi går in i sovrummet..... hon får ligga emellan oss....(tills hon e 3 månader) Hon e glad..... när jag lägger ner henne sakta så tittar hon upp på mig och ler....eller snarare skrattar.... hon älskar att ligga i sängen =) Hon tittar på mamma...o sen på pappa.... ja båda e där..... hon ler åt pappa....o jollrar lite...o sen vänder hon sig till mig o jollrar....o leendet säger allt!! Jag älskar er!!! Nu ska vi sussa..... jag ligg ammar..... o vi somnar.... 5 min senare.....
Sen hon kom har nätterna vart till för att sova på...... hon sover såååå bra på nätterna!! O numera vaknar hon oftast bara 1 gång på natten.....min duktiga tjej!!
Hon sover ännu.....o lär vakna snart o äta....o somna om tills kl e sisådär..... 12..... =)
Nu ska jag dricka kaffe....o njuuuuta.........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0