Inställningar.....

Funderar på det här med mammor..... mammor som helt slutar att vara en egen person när dom får barn och bara e mammor..... Why????
Varför nöjjer sig man med det? Att helt sluta att vara en egen person för att man får barn?
Man e bara hemma.....allt man pratar om e sina barn....allt man gör handlar om ens barn?
JO VISST.....när man får barn så ändras livet..... och det man sätter först e sina barn!! Dom e det underbaraste man har. Man älskar dom visskårslöst!!
MEN..... man måste ju oxå fortsätta att vara en egen peron......
Jag klarar av att vara mamma,Jenny o snart fru ;)
Jag vill hitta på saker både med och utan mina barn...... JAG tycker det e viktigt att få egentid.....o få sakna det man har hemma. DÅ blir jag en bättre mamma dessutom......

Självklart får ju alla göra som dom vill...... men jag förstår det inte........ sitta hemma var dag o aldrig ta hand om sig själv. Ofattbart i mina ögon.....

Ne nu ska jag fixa o trixa lite......
Kommentarer
Postat av: Diana

Håller heeeelt å hållet med dig!!

2011-06-23 @ 00:25:57
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0