Idag sker det.....

Kan börja med att berätta vad vi har gjort hitills denna vecka...... I måndags va jag hemma hos Sara o fikade o lekte....eller Loke fick leka av sig med Tim..... Han e ju alltid hemma från dagis på måndagar...o de e Tim med....tycker nog det ska bli en stående sak.... han blir lite rastlös hemma med mig o Moa bara...sen e det skönt för mig o snacka skit med någon annan än Moa o Loke med ;) Igår rev jag lite tapeter... Sen Kom Lina,Felicia,Niklas o Natalie hit...... Lina skulle kolla omhon skulle ta lite av mina kill kläder jag har hemma.... dom väntar ju tillökning. O denna gång såg det ut att bli en liten kille =) När Patrik kom hem så åkte vi o badade.... Emelie & Henka kom dit med.... o direkt efter det åkte vi till Sollentuna och hämtade dörr o fönster till altanen....eller ute rummet vi ska bygga =) Kommer bli bra det där!!!
Idag iallafall..... ska vi åka till Snesslinge med Moa....för hon ska spela in film =) Ska bli spännande!! Uppdaterar om det senare..... innan dess ska jag hinna med att riva lite tapet e det väl tänkt...det går inte undan direkt.... NU:::: Kaffe i massor..... fattar inte vad jag gör uppe..... för resten av familjen sover.....
See ya!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0