Händerna fria?

Ne ne...de e full rulle  detta hushåll.....
Men...... man vänjer sig...... ibland skulle det dock va skönt att kunna fixa lite mer än vad man hinner.....
Förut sov Moa massa..... men det har ändrats den senaste veckan..... Nu har hon mera vaken tid..... sover iof till 10-12 om dagarna..... o sen en sväng vid 13-14..... o sen e det bara korta stunder..... inga 4 timmars längre...ja ja.... vad har hänt för skoj idag då? Loke har försökt förstöra min data..... plockat bort 7 knappar.... men jag fick fasst dom igen..... han gör inte bara hyss....idag har han vart såååå duktig. Går o slänger skräp efter sig....plockat undan det han har lekt med (inte allt men mycket) Han börjar bli stor =)
Fick besök av Gry o son idag med.... skojigt värre =) Han e så liten Douglas.... men ändå så stor att han går.... han e 1 år mindre än Loke....nästan precis!! Ja ja..... nu till nå helt annat:::

Va händer på midsommar då vänner?
Själv blir det grill med Patriks bror o agge.....o agges syrra med tror jag minsann!! Ska man ta sig en stänkare då tro?
Mmmmmm........


Mina 2 underbara,perfekta barn!!!


O lilla lilla rosa =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0