Denna dag.....

Vaknade relativt tidigt.....Loke hostade.....låg o väntade på att han skulle komma upp.... men han somnade om. Kl 8.30 ca gick vi upp. Host host....lite krasslig va han. Men dagis va stängt så vi skulle spendera dagen hemma iallafall. Moa kom upp.....10....11? Ida kom förbi o agerade andra hand o fika tant ett tag ;) ha ha..... Sen drog hon vid 13..... o jag la barnen.... eller....Moa sov då. Jag la Loke. Han e svårlagd nuförtiden. Vill INTE sova...vill kolla Emil....sen duger inte kuddarna i våran säng (där han prommt ska sova) o inte våra täcken heller...sen vill han ha ett gosedjur.... sen ska han ha vatten....bla bla..... listan kan göras låååååång. Men mamma e bestämd o sova ska han =)
Patrik kom hem 15..... då drog vi till mor o far...
Pappsen fyllde år..... så vi fikade lite.
Pappas bror o syster va där med..... Anki har jag inte träffat på JÄTTE länge!! (Även fast hon bor i Sthlm) Pappas bror bor i Danmark.....o det va länge sen jag träffade han med.... Men SKOJ va det!!
Hem o slappade...... o nu har Patrik o Moa lagt sig...... ska snart sussa jag med...måste varva ner lite bara..........
Slänger upp lite bilder:::::


Så här söt e en nyvaken Loke =)


O Mois ligger på golvet o sparkar med benen.....


Lill kissen har blitt stor =)


Dessa pryder Lokes vägg....

Go natt!! O PUSS!!!
Kommentarer
Postat av: Diana

Men exakt HUR SÖT är inte katten!!!

Ofcourse, dina barn också, men hallå KATTEEEN!!

=)

2011-06-17 @ 10:16:51
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: jenny berg

He he....den e huuur söt som helst..... (när den sover) ;)

2011-06-17 @ 10:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0