Mästare på att döma andra.....

.....ja...vi svenskar e nog det.... o i botten handlar det nog om just:: Avund!!

Jag e inte bättre själv..... jag dömer oxå människor!! Pga utseende eller annat!!

Kan berätta om ett bra exempel.... då människan i fråga visade sig vara mer än JÄTTE skoj o inteligent.... ha ha.....

Jag o Patrik bodde på gräslöksgatan o skulle ha lite fest.... Choffe kom med sin nya tjej som han hade funnit på cross VM i uddevalla.... o då kom ju reaktion nr 1..... ha ha..... o när dom kliver innanför dörren så står där en blond,stor bröstad tjej..... Ja ni fattar kanske vad jag tänkte...... tänkte att....Va e det han släpat med sig?? En blåst blondin?? (ska jag skriva att hon va skit snygg med??)

Alltså:: Blond,snygg o stora bröst...... ja ni förstår...... jag va kanske lite avis med? ;) ha ha......

Sen öppnade hon munnen...... o sa nått på skööööööön göteborska =) O efter att ha pratat med henne visade det ju sig att hon va både klever.... o ROLIG!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0