Lill lördag....

Jepps de e det....o märker man av det som småbarnsförälder? Nopp..... men ikväll kommer Frida & Choffe hit o grillar o myser.....Eller idag..... O Loke ska få leka med söta Edvin.
Annars då? Vad har hänt? I söndags kom Angelica o Jörgen hit o "drack kaffe"....Det slutade med att jag kom i säng kl 04 o va lite fuller..... Trevligt hade vi iallafall!! Inte lika trevligt att gå upp kl 07.20 dagen efter o va själv med båda barnen..... så....vad lärde jag mig av detta?? Drick inte såååå mycket när du har två barn själv dagen efter!! ;) O speciellt när man har en trotsig 2 åring hemma......
Ja ja..... så kan det va.....
Skriver mer sen......
Slänger upp en bild på mina söt kidz!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0