Ja just ja....

....man ska blogga oxå..... det glömmer man lätt bort när man har mycket att stå i.... ;)
Helgen som var......BYGGA!!! Nu har fodrerna på altansidan tagit forn....o på kåpan...o utanför dörren..... Kommer bli SÅÅÅÅÅ jävla snyggt när allt e på plats=) Mammi o pappi va här i lördags med...... mys!!!
O i söndags for Loke med sin farmor o farfar hem..... =( han ska vara där tills på torsdag.....o på torsdag fyller jag år!!! Då kommer han hem o förgyller min dag..... Patrik jobbar 7-19 heeeeela denna vecka så igår va det bara jag o Moa hemma...... Moa sov till 12.....vaknade o somnade om vis 13.30 ca.... sov till 15.30..... somnade vid.....17 igen..... sov till.....18...... ja.... min dag va kanske inte nå jobbig pga jobbiga barn....utan tvärtom...saknad av barn...ha ha.... Ida komo drack kaffe på dagen...ja va väl inte jätte skoj... e såååå trött nuförtiden...bara att bita ihop...sova får man göra om sådär......15 år ;) sen på kvällen kom Lina hit....ha ha..... vi e såååå lika ;) Behöver inte gå in på det här....ha ha...... Patrik damp innanför dörren med..... hängde ett tag......denna kväll började vi med "operation få Moa att sova egen säng"..... nattningen gick "sådär".... det slutade med att hon somnade i babysittern ute med oss.... "vägra vägra" somna själv..... MEN.....hon sov hela natten i sängen. Det e BRA!!!

ÄH.....slänger upp ett par bilder så ni får kika lite på huset...... det går åt RÄTT riktning........

Observera mina fina tomat plantor med ;)

Det syns inte alls att det bor ett barn i vårat hus..... leksaker ÖVERALLT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0