Sjukling...oh yes!!

Ja jag orkar inte skriva mer om det men jag e fortfarande ett jävla kolli!! SJUK!! Hatar att vara sjuk......BLÄ!!!

Igår va jag bara hemma o försökte spendera så mycket tid i sängen som jag bara kunde..... kl 12 kom Patrik hem med Loke..... Han hade feber enligt fröknarna på dagis??? NO NO NO..... det hade han INTE!! Inte ett dugg faktist...... På eftermiddagen skulle Patrik åka iväg en sväng med Loke så jag skulle få vila ifred....då upptäcker han att bilen e pajj..... nån fjädring el nått till framaxeln.... ja vad vet jag om bilar?? Ha ha...men den ska in på verkstan på Torsdag iallafall...... INTE klirr i kassan!! Tur att våran snälla granne Jim lånar ut bilen till oss tills dess så patrik kommer till jobbet o kan lämna Lokis på dagis...... det hade inte riktigt gått ihop med buss...... o jag e för sjuk för att sitta o flänga o fara med bussen...... blääää.......

Nu till nått vackert:: Hittade dessa pumps på en sida...... Drömmer mig bort..... sååå fina!!!!!!


Slänger upp en bild på min gigantiska mage imorgon......
Nu::: SUSSA!!!!

Go natt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0