Ja ha..... Då sitter man här då.... Kl e 0...

Ja ha..... Då sitter man här då.... Kl e 05.04 o jag kan inte sova :( andnings besvär.... Panik ångest? Det e den första dagen på det nya året.... Den första..... Ni som verkligen känner mig... Kommer att förstå detta.... Att jag måste nu skriva av mig.... Jag mår inge bra!! Jag har alltid hållt skenet uppe.... För alla andra jävlar som simmar i träsket.... Som mått dåligt.... O jag har alltid försökt funnits där... På ett eller annat sett..... Hållit humöret uppe.... För alla andras skull.... Men ibland orkar jag inte..... DU tex.... Kan dra åt helvete!! För vad du har utsatt dina nära med!!!! Du har bara tänk på dig själv!!! O skitit i alla omkring dig!!! JAG har fått sett skiten di lämnat bakom dig!!! Vad vill jag med detta bittra inlägg?? JO..... Att ni ska veta..... Att även den som förväntas vara den starka..... Har känslor..... O ibland......ibland behöver denna oxå någon som lyssnar!!! O just nu.... När jag inte mår nå bra.... Sitter jag ensammen.... I köket.... Med panik ångest..... O imorgon ska jag le igen..... O låtsas som ingenting..... För det e SÅ jag funkar..... Älskar Loke över allt annat!!!! Nu e detta inlägg över!!! Får se om jag somnar snart..... Gott nytt år alla mina vänner......

Kommentarer
Postat av: Therese

Gott Nytt år tjejen!

Fortsätt le, du e som snyggast då!! Haha..

Jag brukar göra precis som du, le på dagarna, och sen vara arg, bitter och ledsen när ingen finns där liksom!!!



Hoppas 2011 blir ett toppenår för dig och dina älskade!

2011-01-01 @ 07:17:26
Postat av: jenny berg

Tanx..... jag kommer fortsätta le..... i always do...... =)

2011-01-01 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0