Vecka 32....

img_3198 (MMS)

Vecka 32....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!

Snubbla in på din blogg o såg att vi ju har barn på stacken båda två:) Så kul att ni ska ha en till! Hojta till om du är kaffesugen nån dag så kan vi ju ses på en fika...bor bara borta i yresta o du i vallby om jag förstått?:)

2011-02-14 @ 14:16:05
Postat av: jenny berg

Men hej!!

Vilken av dom alla e din då? Har du nån blogg? Jag e alltid kaffe sugen....ha ha..... e ju sjukskriven nu o skrotar bara omkring hemma =) Skönt men tråkigt.....

2011-02-14 @ 20:35:53
Postat av: Anonym

Jag är mamma till klumpen dominic..är jämt hemma med för är mammaledig med zander:) har tyvärr ingen blogg men lägg till mig på fb?:) bergström i efternamn:)

2011-02-15 @ 08:05:40
Postat av: jenny berg

Då va det du som hade lill bebis med dig på inskolningen? Har jag rätt då? Jag o namn e ju faktist en katastrof =) Kollade o kollade på fejjan men det fanns ju massa med ditt namn.... försökte kolla profilbilderna.... svårt... kolla om du hittar mig. Sök på: Jenny Anneli Berg Jag har just nu vågigt hår på profilbilden.... taget så man ser min telefon..... Jag ska försöka leta lite till om jag kan se vem av alla Alexandra du är =)

2011-02-15 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0